A Sellvio webáruház ma már nem csupán egy korszerű online áruház motor, hanem komplett marketing támogatási ökoszisztémát kínál azok számára, akik valóban sikeresen szeretnék üzemeltetni webáruházukat. A mai versenyképes e-kereskedelmi piacon már nem elég egy jól működő webshop: szükség van átgondolt marketingstratégiára, konverziónövelő eszközökre és bizalomépítő megoldásokra is. A Sellvio webáruház pont ebben nyújt többletet.
Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk a Sellvio webáruházhoz kapcsolódó legfontosabb marketing támogató eszközöket, amelyek segítenek a látogatók elérésében, a bizalomépítésben és végső soron az értékesítés növelésében. Külön figyelmet szentelünk az Optimonk, Trustindex, Optinbox és a hírlevélküldő rendszerek szerepének.
A Sellvio nem csak egy sablonos webshop motor. Az egyik legnagyobb előnye, hogy integrált marketing eszközökkel rendelkezik, amelyek segítségével a webáruház tulajdonosok komplex kampányokat indíthatnak akár technikai tudás nélkül is. A rendszer támogatja az automatizált vásárlói élmény kialakítását, a visszajelzések gyűjtését, valamint a konverzió maximalizálását.
Az Optimonk egy intelligens popup és üzenetküldő platform, amely kiválóan integrálható a Sellvio webáruház rendszerébe. Segítségével személyre szabott üzeneteket jeleníthetsz meg a látogatók számára, például kilépési szándék esetén felugró kuponkódokat kínálhatsz, vagy elhagyott kosár esetén ösztönözheted a vásárlás befejezését.
Az Optimonk beépített A/B tesztelési lehetőségekkel is rendelkezik, így valós adatok alapján optimalizálhatod kampányaid hatékonyságát. Ez nemcsak növeli az értékesítést, hanem jelentősen javítja a vásárlói élményt is.
A Trustindex lehetővé teszi, hogy a legnépszerűbb platformokról (Google, Facebook, Tripadvisor stb.) származó vásárlói értékeléseket egyszerűen integrálhasd a Sellvio webáruházadba. Ezek a vélemények rendkívül fontosak, hiszen a leendő vásárlók előszeretettel tájékozódnak mások tapasztalatai alapján.
A Trustindex segítségével dinamikus, frissülő értékeléseket jeleníthetsz meg a főoldalon, termékoldalakon vagy akár a kosárban is. Ez bizalmat ébreszt és ösztönzi a vásárlást, különösen az új látogatók körében.
A Optinbox egy kiváló eszköz azok számára, akik gyorsan szeretnének hírlevél listát építeni a Sellvio webáruházban. A platform lehetőséget ad látványos, reszponzív feliratkozási űrlapok létrehozására, amelyek egyszerűen testre szabhatók a célcsoport igényeinek megfelelően.
A leadek gyűjtése elengedhetetlen a hosszú távú marketingstratégia szempontjából, hiszen így lehetőséged nyílik remarketing kampányokat indítani, kuponokat küldeni, vagy személyre szabott ajánlatokat kínálni. A Sellvio és az Optinbox közötti integráció megkönnyíti ezt a folyamatot.
A Sellvio webáruház támogatja a legnépszerűbb hírlevélküldő rendszerek (pl. Mailchimp, Listamester, SalesAutopilot) integrációját. Ennek köszönhetően automatikusan kezelheted a feliratkozóidat, szegmentálhatod őket vásárlási szokásaik alapján, és időzített kampányokat futtathatsz.
A jól felépített email kampányok még ma is az egyik leghatékonyabb konverziónövelő eszköznek számítanak, főként, ha összekötöd őket a fenti megoldásokkal – például az Optinbox segítségével gyűjtött feliratkozókra célzott hírleveleket küldesz.
A Sellvio webáruház nem csupán egy online bolt: egy olyan intelligens rendszer, amely teljes körű marketing támogatást nyújt a vállalkozásod növekedéséhez. A Sellvio kiemelkedik az alábbiakkal:
Ha valóban szeretnéd, hogy a webáruházad kitűnjön a versenytársak közül, és a látogatóidból visszatérő vásárlókat faragnál, akkor a Sellvio webáruház marketing megoldásai neked szólnak.
Ne elégedj meg egy egyszerű webshop motorral – válaszd a Sellvio komplex, konverzióra optimalizált rendszerét, és építs sikeres online üzletet még ma!